Meer service en ondernemerschap: zo wordt je winkel een winnaar

10 september 2018

Bron: Retailtrends

Door Jorine de Soet, Ernest Schaapman, Chantal Riedeman, Fiorienne Westenberg en Hans van Tellingen.

Hoe maak je van je winkel of winkelcentrum een succes? Wat moet je doen om klanten te trekken? Deze te behouden? En deze te verleiden tot het verrichten van aankopen? Veel aankopen? Die ook vaak plaatsvinden? En hoe zorg je ervoor dat zij jouw winkel of winkelcentrum - gratis - aanbevelen aan hun vrienden en familie? En zo dus fans en ambassadeurs van je winkel worden? Vele wegen leiden naar Rome. En in 2016 deden wij al een poging om zin van onzin te scheiden. Dit artikel was een leidraad, voor zowel winkelcentra, winkelgebieden als winkeliers. Onderhavig schrijven is een vervolg hierop. Uiteindelijk draait het namelijk om service en ondernemerschap. In feite zijn dat de elementen die de ultieme beleving vormen. En de sleutel tot meer klanten. Die ook meer gaan besteden. Wat wij hiermee bedoelen? We leggen het graag uit.

Lees hier verder, en hier het artikel in de SCN.

Deel deze pagina

In de media

Ikea, Bijenkorf - welke winkel volgt?

Bron: Het Parool Het Parool: 'Hans van Tellingen verwacht een…

18 maart 2020 lees verder

Amazon in Nederland: is de webgigant te laat?

Bron: Het Parool Worden we webwinkelmoe? De groei…

12 maart 2020 lees verder

Gratis parkeren, helpt dat de winkelier?

Bron: RetailTrends Maak het parkeren gratis in winkelgebieden. Die oproep…

12 maart 2020 lees verder

Goede marktkoopman aanwinst voor stadscentra

Bron: Marktvisie In het blad Marktvisie (magazine voor dag- en weekmarkten).…

12 maart 2020 lees verder

Meer berichten