Meer service en ondernemerschap: zo wordt je winkel een winnaar

10 september 2018

Bron: Retailtrends

Door Jorine de Soet, Ernest Schaapman, Chantal Riedeman, Fiorienne Westenberg en Hans van Tellingen.

Hoe maak je van je winkel of winkelcentrum een succes? Wat moet je doen om klanten te trekken? Deze te behouden? En deze te verleiden tot het verrichten van aankopen? Veel aankopen? Die ook vaak plaatsvinden? En hoe zorg je ervoor dat zij jouw winkel of winkelcentrum - gratis - aanbevelen aan hun vrienden en familie? En zo dus fans en ambassadeurs van je winkel worden? Vele wegen leiden naar Rome. En in 2016 deden wij al een poging om zin van onzin te scheiden. Dit artikel was een leidraad, voor zowel winkelcentra, winkelgebieden als winkeliers. Onderhavig schrijven is een vervolg hierop. Uiteindelijk draait het namelijk om service en ondernemerschap. In feite zijn dat de elementen die de ultieme beleving vormen. En de sleutel tot meer klanten. Die ook meer gaan besteden. Wat wij hiermee bedoelen? We leggen het graag uit.

Lees hier verder, en hier het artikel in de SCN.

Deel deze pagina

In de media

Winkels weg? Kwantum kómt juist naar de binnenstad

Bron: Het Parool Interviewtje gehad met het Het…

21 mei 2021 lees verder

Interview Hans van Tellingen in De Koopman

Bron: De Koopman Lees hier het hele artikel met…

7 mei 2021 lees verder

Met optimisme maar ook voorzichtigheid is de Rotterdamse koopgoot weer open: 'De winkel komt er weer bovenop'

Bron: EenVandaag ‘De 1e lockdown kon men zich staande houden, maar dat kostte wel…

28 april 2021 lees verder

Meer berichten