Door slechte verdienmodellen gaan webshops stenen winkels niet uitbannen

22 november 2018

Bron: deondernemer.nl

“Een online webshop is per definitie een slecht verdienmodel, gebruik de online mogelijkheden liever om je klanten naar de fysieke winkel te trekken”, zegt Hans van Tellingen. De retailexpert en directeur van onderzoeksbureau Strabo deed onderzoek naar de overlevingskans van webshops en schreef hierover het boek ‘Waarom stenen winkels winnen’.

Lees hier verder.

Deel deze pagina

In de media

Ikea, Bijenkorf - welke winkel volgt?

Bron: Het Parool Het Parool: 'Hans van Tellingen verwacht een…

18 maart 2020 lees verder

Amazon in Nederland: is de webgigant te laat?

Bron: Het Parool Worden we webwinkelmoe? De groei…

12 maart 2020 lees verder

Gratis parkeren, helpt dat de winkelier?

Bron: RetailTrends Maak het parkeren gratis in winkelgebieden. Die oproep…

12 maart 2020 lees verder

Goede marktkoopman aanwinst voor stadscentra

Bron: Marktvisie In het blad Marktvisie (magazine voor dag- en weekmarkten).…

12 maart 2020 lees verder

Meer berichten