Vijf redenen waarom stenen winkels winnen
Bron: RetailTrends
Een knuppel in het hoenderhok. Zo is een bijdrage van Hans van Tellingen op RetailTrends misschien wel het best te typeren. Zijn blogs zijn vaak uitgesproken en daardoor een garantie voor reacties, van zowel aanhangers als critici. Zelf praat hij liever over het delen van de echte feiten over de winkelmarkt. Het bewoog de mede-eigenaar van marktonderzoeker Strabo in 2016 al tot het uitbrengen van een boek, onder de veelzeggende naam #WatNouEindeVanWinkels. Meteen liet hij weten een vervolg te werken, met nog meer feiten over de retail. En ook de titel van zijn nieuwste boek laat aan duidelijkheid niets te wensen over: ‘Waarom stenen winkels winnen (en webwinkels verliezen)’. We lichten er vijf opvallende conclusies uit.
Lees hier verder.
Deel deze pagina
In de media
Zussen Sanne (19) en Ilse (16) nemen supermarkt over
Bron: NPO Radio 1 Erg leuk om…
Retailexpert Hans van Tellingen: ,,De retail groeit en bloeit veel meer dan verwacht’’
Bron: Lokale…
Zijn auto’s nu echt noodzakelijk voor een florerende winkelomgeving?
Bron: SCN Op dinsdag 22 april vond…
Feit of Fictie: Hoe drukker de Kalverstraat, hoe minder omzet?
Bron: EenVandaag Voor EenVandaag werd ik…