Vijf redenen waarom stenen winkels winnen

1 februari 2019

Bron: RetailTrends

Een knuppel in het hoenderhok. Zo is een bijdrage van Hans van Tellingen op RetailTrends misschien wel het best te typeren. Zijn blogs zijn vaak uitgesproken en daardoor een garantie voor reacties, van zowel aanhangers als critici. Zelf praat hij liever over het delen van de echte feiten over de winkelmarkt. Het bewoog de mede-eigenaar van marktonderzoeker Strabo in 2016 al tot het uitbrengen van een boek, onder de veelzeggende naam #WatNouEindeVanWinkels. Meteen liet hij weten een vervolg te werken, met nog meer feiten over de retail. En ook de titel van zijn nieuwste boek laat aan duidelijkheid niets te wensen over: ‘Waarom stenen winkels winnen (en webwinkels verliezen)’. We lichten er vijf opvallende conclusies uit.

Lees hier verder.

Deel deze pagina

In de media

‘Sommige retailers snappen het gewoon niet’

Bron: Instore & Livecomm. Op Social Media is hij uitgesproken…

30 mei 2020 lees verder
29 mei 2020 lees verder

Webinar Platform Global Oss

Op woensdagavond 13 mei organiseerde ‘Platform Global Oss’ een webinar met…

15 mei 2020 lees verder

Interview Hans van Tellingen in De Morgen

Bron: De Morgen Mijn interview met De Morgen, Belgische…

12 mei 2020 lees verder

Meer berichten