Vijf redenen waarom stenen winkels winnen

1 februari 2019

Bron: RetailTrends

Een knuppel in het hoenderhok. Zo is een bijdrage van Hans van Tellingen op RetailTrends misschien wel het best te typeren. Zijn blogs zijn vaak uitgesproken en daardoor een garantie voor reacties, van zowel aanhangers als critici. Zelf praat hij liever over het delen van de echte feiten over de winkelmarkt. Het bewoog de mede-eigenaar van marktonderzoeker Strabo in 2016 al tot het uitbrengen van een boek, onder de veelzeggende naam #WatNouEindeVanWinkels. Meteen liet hij weten een vervolg te werken, met nog meer feiten over de retail. En ook de titel van zijn nieuwste boek laat aan duidelijkheid niets te wensen over: ‘Waarom stenen winkels winnen (en webwinkels verliezen)’. We lichten er vijf opvallende conclusies uit.

Lees hier verder.

Deel deze pagina

In de media

LinkedIn censureert Hans van Tellingen

Bron: De Volkskrant LinkedIn censureert ook ondernemer, eigenaar van Strabo bv,…

22 januari 2021 lees verder

Avondklok? Nee, zegt Van Tellingen, geen zorgen, stelt Thuiswinkel.org

Bron: De  Ondernemer Komt er een avondklok?…

14 januari 2021 lees verder

Interview door Paul van Liempt voor De Nieuwe Wereld

Bron: De Nieuwe Wereld. Hoe Rutte de…

28 december 2020 lees verder

Blokker lanceert eigen bezorgdienst om vertraging PostNL in te lopen

Bron: DeOndernemer Van Tellingen stelt bovendien…

21 december 2020 lees verder

Meer berichten