Vijf redenen waarom stenen winkels winnen

1 februari 2019

Bron: RetailTrends

Een knuppel in het hoenderhok. Zo is een bijdrage van Hans van Tellingen op RetailTrends misschien wel het best te typeren. Zijn blogs zijn vaak uitgesproken en daardoor een garantie voor reacties, van zowel aanhangers als critici. Zelf praat hij liever over het delen van de echte feiten over de winkelmarkt. Het bewoog de mede-eigenaar van marktonderzoeker Strabo in 2016 al tot het uitbrengen van een boek, onder de veelzeggende naam #WatNouEindeVanWinkels. Meteen liet hij weten een vervolg te werken, met nog meer feiten over de retail. En ook de titel van zijn nieuwste boek laat aan duidelijkheid niets te wensen over: ‘Waarom stenen winkels winnen (en webwinkels verliezen)’. We lichten er vijf opvallende conclusies uit.

Lees hier verder.

Deel deze pagina

In de media

Retailsector voorspelt: binnen twee jaar sluit kwart non-food winkels

Bron: De Ondernemer Een grootschalige analyse onder…

28 juli 2020 lees verder

Rabobank schat groei supermarkten veel te laag in

Bron: De Ondernemer ,,De voorspelkunst van banken is…

9 juni 2020 lees verder

Interview Hans van Tellingen op New Business Radio

Bron: New Business Radio Interview met New Business…

9 juni 2020 lees verder

Meer berichten