Vijf redenen waarom stenen winkels winnen

1 februari 2019

Bron: RetailTrends

Een knuppel in het hoenderhok. Zo is een bijdrage van Hans van Tellingen op RetailTrends misschien wel het best te typeren. Zijn blogs zijn vaak uitgesproken en daardoor een garantie voor reacties, van zowel aanhangers als critici. Zelf praat hij liever over het delen van de echte feiten over de winkelmarkt. Het bewoog de mede-eigenaar van marktonderzoeker Strabo in 2016 al tot het uitbrengen van een boek, onder de veelzeggende naam #WatNouEindeVanWinkels. Meteen liet hij weten een vervolg te werken, met nog meer feiten over de retail. En ook de titel van zijn nieuwste boek laat aan duidelijkheid niets te wensen over: ‘Waarom stenen winkels winnen (en webwinkels verliezen)’. We lichten er vijf opvallende conclusies uit.

Lees hier verder.

Deel deze pagina

In de media

Waarom de stenen winkel blijft

Bron: Schoenvisie Geïnterviewd door Schoenvisie over 'Retail is Mensenwerk' en 'Waarom…

9 april 2024 lees verder

Heeft de koopavond nog toekomst?

Bron: RetailTrends Geïnterviewd door RetailTrends / Marjolein Straatman: "Toch kan de…

4 april 2024 lees verder

Meer berichten