Vijf redenen waarom stenen winkels winnen
Bron: RetailTrends
Een knuppel in het hoenderhok. Zo is een bijdrage van Hans van Tellingen op RetailTrends misschien wel het best te typeren. Zijn blogs zijn vaak uitgesproken en daardoor een garantie voor reacties, van zowel aanhangers als critici. Zelf praat hij liever over het delen van de echte feiten over de winkelmarkt. Het bewoog de mede-eigenaar van marktonderzoeker Strabo in 2016 al tot het uitbrengen van een boek, onder de veelzeggende naam #WatNouEindeVanWinkels. Meteen liet hij weten een vervolg te werken, met nog meer feiten over de retail. En ook de titel van zijn nieuwste boek laat aan duidelijkheid niets te wensen over: ‘Waarom stenen winkels winnen (en webwinkels verliezen)’. We lichten er vijf opvallende conclusies uit.
Lees hier verder.
Deel deze pagina
In de media
Elektronica-keten BCC dreigt om te vallen: ‘Niet onderscheidend genoeg’
Bron: Trouw Winkelcentrumonderzoeker Hans van Tellingen zegt…
Verstikkende huurcontracten en coronaschulden: veel winkels staat het water tot aan de lippen
Bron: Het…
Deeleconomie is een mislukking
Bron: De Andere Krant ‘Een deeleconomie is het droombeeld van globalistische organisaties…
Stop met ambtenaartje spelen, sta menging horeca/winkel toe en maak Fratellini’s niet kapot.
Bron: Het…