Houd van je klanten, verwen ze

15 augustus 2019

Bron: Elsevier Weekblad

We schrijven het jaar 2011. Drie jaren recessie lagen achter ons, en er zouden nog drie jaren van recessie volgen. Ellende genoeg. Denk je. Maar er zat nog meer in het vat. Nederland werd namelijk nog een keer onaangenaam wakkergeschud. Cor Molenaar, hoogleraar e-marketing en distance selling aan de Erasmus Universiteit, schreef namelijk een boek. Een angstaanjagend boek. Getiteld: Het einde van winkels? Zijn voorspelling: 30 tot misschien wel 50 procent van het winkelareaal zou verdwijnen. In 2016 al zelfs. Dit alles ten faveure van de webwinkel. Zijn boodschap kreeg veel gehoor. En dat leek ook wel logisch want veel – stenen – winkelketens gingen failliet.

Lees hier verder. Of zie hier het artikel in PDF. 

Deel deze pagina

In de media

Rabobank schat groei supermarkten veel te laag in

Bron: De Ondernemer ,,De voorspelkunst van banken is…

9 juni 2020 lees verder

Interview Hans van Tellingen op New Business Radio

Bron: New Business Radio Interview met New Business…

9 juni 2020 lees verder

Overheid overweegt staatssteun om HEMA te redden

Bron: RTL Nieuws ‘Ik vind niet dat HEMA een…

5 juni 2020 lees verder

Meer berichten