Vijf jaar Markthal: van versmarkt naar vreetschuur
De Markthal in Rotterdam móest er komen, ondanks de risico’s. Voor ieder Rotterdams huishouden zit er 200 euro publiek geld in het gebouw, maar vijf jaar na de opening loopt lang niet alles op rolletjes. Ondernemers van het eerste uur vertrekken teleurgesteld en de bouwers willen niet meer over hun paradepaardje praten. De pr-machine verkoopt een succesverhaal: de Markthal is een icoon dat Rotterdam internationaal op de kaart heeft gezet. Follow the Money maakt de balans op.
Lees hier verder.
Deel deze pagina
In de media
Webwinkelhype is voorbij: voor het eerst daalt het aantal internetaankopen
Bron: Het Parool Voor het eerst…
21 maart 2023 lees verder
Waarom fysieke winkels (kunnen) winnen
Bron: Fokus Interview met het Belgische Knack: “Mensen moeten het wel aantrekkelijk…
2 februari 2023 lees verder
De winkelstraat is terug van weggeweest: ‘De binnensteden herstellen snel’
Bron: Trouw Van Tellingen: "Onderzoeksbureau Strabo…
31 januari 2023 lees verder
Minder winkels, maar nieuwe winkelier komt op; ’service concurrent webshops’
Bron: De Telegraaf Interview met Strabodirecteur…
16 januari 2023 lees verder