Vijf jaar Markthal: van versmarkt naar vreetschuur
De Markthal in Rotterdam móest er komen, ondanks de risico’s. Voor ieder Rotterdams huishouden zit er 200 euro publiek geld in het gebouw, maar vijf jaar na de opening loopt lang niet alles op rolletjes. Ondernemers van het eerste uur vertrekken teleurgesteld en de bouwers willen niet meer over hun paradepaardje praten. De pr-machine verkoopt een succesverhaal: de Markthal is een icoon dat Rotterdam internationaal op de kaart heeft gezet. Follow the Money maakt de balans op.
Lees hier verder.
Deel deze pagina
In de media
Waarom de stenen winkel blijft
Bron: Schoenvisie Geïnterviewd door Schoenvisie over 'Retail is Mensenwerk' en 'Waarom…
9 april 2024 lees verder
Heeft de koopavond nog toekomst?
Bron: RetailTrends Geïnterviewd door RetailTrends / Marjolein Straatman: "Toch kan de…
4 april 2024 lees verder
Van industrieterrein naar stadscentrum: Praxis, Decathlon en Ikea openen ook kleine winkels
Bron: RTL Nieuws Mini…
11 maart 2024 lees verder