Vijf jaar Markthal: van versmarkt naar vreetschuur
De Markthal in Rotterdam móest er komen, ondanks de risico’s. Voor ieder Rotterdams huishouden zit er 200 euro publiek geld in het gebouw, maar vijf jaar na de opening loopt lang niet alles op rolletjes. Ondernemers van het eerste uur vertrekken teleurgesteld en de bouwers willen niet meer over hun paradepaardje praten. De pr-machine verkoopt een succesverhaal: de Markthal is een icoon dat Rotterdam internationaal op de kaart heeft gezet. Follow the Money maakt de balans op.
Lees hier verder.
Deel deze pagina
In de media
Verbod op energiedrankjes voor kinderen: bescherming of betutteling?
Bron: NPO Radio 1 Moeten energiedrankjes verboden worden?…
9 september 2025 lees verder
De winkel is de nieuwe kerk
Bron: Primeur "De winkel is de nieuwe kerk". En dat…
3 september 2025 lees verder
Moederconcern Albert Heijn maakt voor het eerst winst met online boodschappen
Bron: Het Parool Het is…
7 augustus 2025 lees verder