Vijf jaar Markthal: van versmarkt naar vreetschuur

29 september 2019

De Markthal in Rotterdam móest er komen, ondanks de risico’s. Voor ieder Rotterdams huishouden zit er 200 euro publiek geld in het gebouw, maar vijf jaar na de opening loopt lang niet alles op rolletjes. Ondernemers van het eerste uur vertrekken teleurgesteld en de bouwers willen niet meer over hun paradepaardje praten. De pr-machine verkoopt een succesverhaal: de Markthal is een icoon dat Rotterdam internationaal op de kaart heeft gezet. Follow the Money maakt de balans op.

Lees hier verder.

Deel deze pagina

In de media

Waarom fysieke winkels (kunnen) winnen

Bron: Fokus Interview met het Belgische Knack: “Mensen moeten het wel aantrekkelijk…

2 februari 2023 lees verder

De winkelstraat is terug van weggeweest: ‘De binnensteden herstellen snel’

Bron: Trouw Van Tellingen: "Onderzoeksbureau Strabo…

31 januari 2023 lees verder

Minder winkels, maar nieuwe winkelier komt op; ’service concurrent webshops’

Bron: De Telegraaf Interview met Strabodirecteur…

16 januari 2023 lees verder

Meer berichten