Het reactionaire verdienmodel van webshops en thuisbezorging is ten dode opgeschreven', stelt Hans van Tellingen
Bron: Elsevier, DeOndernemer en Stadszaken.nl
Het reactionaire verdienmodel van webshops en thuisbezorging is ten dode opgeschreven', stelt Hans van Tellingen
Lees hier het artikel in Elsevier, hier op DeOndernemer en hier op Stadszaken.nl.
Deel deze pagina
In de media
Webwinkelhype is voorbij: voor het eerst daalt het aantal internetaankopen
Bron: Het Parool Voor het eerst…
21 maart 2023 lees verder
Waarom fysieke winkels (kunnen) winnen
Bron: Fokus Interview met het Belgische Knack: “Mensen moeten het wel aantrekkelijk…
2 februari 2023 lees verder
De winkelstraat is terug van weggeweest: ‘De binnensteden herstellen snel’
Bron: Trouw Van Tellingen: "Onderzoeksbureau Strabo…
31 januari 2023 lees verder
Minder winkels, maar nieuwe winkelier komt op; ’service concurrent webshops’
Bron: De Telegraaf Interview met Strabodirecteur…
16 januari 2023 lees verder