Het reactionaire verdienmodel van webshops en thuisbezorging is ten dode opgeschreven', stelt Hans van Tellingen

6 januari 2020

Bron: Elsevier, DeOndernemer en Stadszaken.nl

Het reactionaire verdienmodel van webshops en thuisbezorging is ten dode opgeschreven', stelt Hans van Tellingen

Lees hier het artikel in Elsevier, hier op DeOndernemer en hier op Stadszaken.nl.

Deel deze pagina

In de media

Ikea, Bijenkorf - welke winkel volgt?

Bron: Het Parool Het Parool: 'Hans van Tellingen verwacht een…

18 maart 2020 lees verder

Amazon in Nederland: is de webgigant te laat?

Bron: Het Parool Worden we webwinkelmoe? De groei…

12 maart 2020 lees verder

Gratis parkeren, helpt dat de winkelier?

Bron: RetailTrends Maak het parkeren gratis in winkelgebieden. Die oproep…

12 maart 2020 lees verder

Goede marktkoopman aanwinst voor stadscentra

Bron: Marktvisie In het blad Marktvisie (magazine voor dag- en weekmarkten).…

12 maart 2020 lees verder

Meer berichten