Marktaandeel online boodschappen gedaald; fysieke supermarkt groeit gestaag door.
Bron: Reyersen van Buuren
Websupers zijn te lang gehyped en spelen op langere termijn hooguit een leuke bijrol. Kruidenierswaren thuis bezorgen is een businessmodel van een eeuw geleden: de venter die zijn spullen bij je thuis kwam brengen. Het is een reactionair verdienmodel.
Lees hier het hele artikel.
Deel deze pagina
In de media
De retail leeft: Waarom het tijd is voor een realistischer beeld
Bron: VrouwenMode Interview met het…
27 juni 2025 lees verder
Twaalf openingen voor Blokker: 'Dit jaar willen ze groeien tot tachtig'
Bron: Vastgoedmarkt "Blokker opende woensdag…
23 juni 2025 lees verder
Ondernemer maakt gehakt van progressief overheidsbeleid
Bron: NieuwRechts. Interview. “Mijn visie reikt verder dan ‘stenen winkels’.…
23 juni 2025 lees verder