Marktaandeel online boodschappen gedaald; fysieke supermarkt groeit gestaag door.
Bron: Reyersen van Buuren
Websupers zijn te lang gehyped en spelen op langere termijn hooguit een leuke bijrol. Kruidenierswaren thuis bezorgen is een businessmodel van een eeuw geleden: de venter die zijn spullen bij je thuis kwam brengen. Het is een reactionair verdienmodel.
Lees hier het hele artikel.
Deel deze pagina
In de media
Waarom de stenen winkel blijft
Bron: Schoenvisie Geïnterviewd door Schoenvisie over 'Retail is Mensenwerk' en 'Waarom…
9 april 2024 lees verder
Heeft de koopavond nog toekomst?
Bron: RetailTrends Geïnterviewd door RetailTrends / Marjolein Straatman: "Toch kan de…
4 april 2024 lees verder
Van industrieterrein naar stadscentrum: Praxis, Decathlon en Ikea openen ook kleine winkels
Bron: RTL Nieuws Mini…
11 maart 2024 lees verder