Toekomst van de telefoonwinkel staat op het spel na overvalgolf
Bron: Het Parool
Hans van Tellingen: “Maar vooral op het gebied van service is dit een klap. Daarin is de echte winkel superieur aan internet. Als je een telefoon in de winkel koopt, kan je daar meteen de simkaart activeren, je gegevens overzetten en uitleg krijgen. Als je hem thuisgestuurd krijgt, moet je dat allemaal zelf doen. Niet iedereen wil of kan dat.
Klik hier voor een link naar het artikel.
Klik hier voor een leesbare pdf.
Deel deze pagina
In de media
Webwinkelhype is voorbij: voor het eerst daalt het aantal internetaankopen
Bron: Het Parool Voor het eerst…
21 maart 2023 lees verder
Waarom fysieke winkels (kunnen) winnen
Bron: Fokus Interview met het Belgische Knack: “Mensen moeten het wel aantrekkelijk…
2 februari 2023 lees verder
De winkelstraat is terug van weggeweest: ‘De binnensteden herstellen snel’
Bron: Trouw Van Tellingen: "Onderzoeksbureau Strabo…
31 januari 2023 lees verder
Minder winkels, maar nieuwe winkelier komt op; ’service concurrent webshops’
Bron: De Telegraaf Interview met Strabodirecteur…
16 januari 2023 lees verder