De teleurgestelde liberaal: in gesprek met Hans van Tellingen
Hoog tijd dat de Roaring (JOVD-magazine) in gesprek gaat met teleurgestelde liberalen. Vandaar dat we in deze editie het gesprek aan gaan met Hans van Tellingen, een sociaalgeograaf en regioloog, eigenaar van het
bedrijf Strabo dat onderzoek doet naar consumentengedrag. Daarnaast is de heer Van Tellingen auteur
voor onder andere Elsevier Weekblad en heeft zijn eigen boek gepubliceerd ‘Waarom Stenen Winkels Winnen’.
Maar misschien is hij nog wel het meest bekend om zijn bekende Twitter-account, dat hij gebruikt om
zijn onvrede over onder meer het covid- en stikstofbeleid uit te venten.
Lees hier het hele interview.
Deel deze pagina
In de media
Prijzen van boodschappen mogelijk hoger in Nederland dan in omringende landen
Bron: Nieuws van de…
Verbod op energiedrankjes voor kinderen: bescherming of betutteling?
Bron: NPO Radio 1 Moeten energiedrankjes verboden worden?…
De winkel is de nieuwe kerk
Bron: Primeur "De winkel is de nieuwe kerk". En dat…
Moederconcern Albert Heijn maakt voor het eerst winst met online boodschappen
Bron: Het Parool Het is…