Waarom fysieke winkels (kunnen) winnen

2 februari 2023

Bron: Fokus

Interview met het Belgische Knack: “Mensen moeten het wel aantrekkelijk vinden om naar een (winkel)plek te komen. Internet en online zichtbaarheid kunnen daarbij helpen.” Denk aan een goede website, mooie evenementen en aanbiedingen die worden aangekondigd op sociale media. Maar het eigenlijke consumeren doet de mens het liefst in de fysieke ruimte en zo weinig mogelijk achter zijn laptop, tablet of smartphone. “Mensen willen consumeren. Dat zit in ons DNA verankerd. Niets geeft een grotere endorfinekick dan de aanschaf van een mooi product. Detailhandel moet de gelukshormonen prikkelen. Wie dat doet, voorspel ik een gouden toekomst.” Interview in de retailbijlage van Knack / KnackFocus, wordt aan 90.000 huishoudens verspreid in Vlaanderen.

Lees hier het hele artikel.

Deel deze pagina

In de media

26 februari 2024 lees verder

Stenen winkels hebben betere kaarten dan e-commerce

Bron: PropertyNL In de PropertyNL: "De omzet van de…

6 februari 2024 lees verder

De Haarlemmerdijk is met 18 winkels ineens dé bestemming voor vintage kleding in Amsterdam: hoe is dat zo gekomen?

Bron: Het Parool Interview met het Parool: “Je zou de Haarlemmerstraat en…

5 februari 2024 lees verder

Radio VJ: 'Bezwaar maken wordt onder nieuwe Omgevingswet niet minder'

Bron: Vastgoedjournaal Interview met Radio Vastgoedjournaal.nl…

5 januari 2024 lees verder

Meer berichten