Waarom fysieke winkels (kunnen) winnen

2 februari 2023

Bron: Fokus

Interview met het Belgische Knack: “Mensen moeten het wel aantrekkelijk vinden om naar een (winkel)plek te komen. Internet en online zichtbaarheid kunnen daarbij helpen.” Denk aan een goede website, mooie evenementen en aanbiedingen die worden aangekondigd op sociale media. Maar het eigenlijke consumeren doet de mens het liefst in de fysieke ruimte en zo weinig mogelijk achter zijn laptop, tablet of smartphone. “Mensen willen consumeren. Dat zit in ons DNA verankerd. Niets geeft een grotere endorfinekick dan de aanschaf van een mooi product. Detailhandel moet de gelukshormonen prikkelen. Wie dat doet, voorspel ik een gouden toekomst.” Interview in de retailbijlage van Knack / KnackFocus, wordt aan 90.000 huishoudens verspreid in Vlaanderen.

Lees hier het hele artikel.

Deel deze pagina

In de media

Hans van Tellingen geïnterviewd door EenVandaag

Bron: EenVandaag Geïnterviewd door EenVandaag. De feiten: - het winkelmetrage neemt…

14 mei 2023 lees verder

1Amstelveen aan Tafel: is er toekomst voor het Stadshart?

Bron: 1Amstelveen De aantallen bezoekers lopen terug…

8 mei 2023 lees verder

Meer berichten