Opinie: ‘Nederlands spreken in winkels en horeca, is net zo basaal als oogcontact maken’
Bron: Het Parool
Column in het Parool: 'Praat dus Nederlands. Of doe in ieder geval je best. De klant gaat dan meer besteden. Je winkel- of horecazaak zal er wel bij varen. Ook in Amsterdam zijn de meeste klanten namelijk gewoon Nederlands.'
Dit is een verkorte weergave van hoofdstuk 13 van het nieuwe boek 'Retail is mensenwerk'.
Lees hier het hele artikel.
Deel deze pagina
In de media
Are Amsterdam’s herring stalls about to lose their moorings?
Bron: Dutch News Mijn opinie/column in Het…
25 juli 2024 lees verder
Aan de zelfscankassa bent u bij voorbaat verdacht
Bron: De Telegraaf In de Telegraaf: een minirecensie…
24 juli 2024 lees verder
Red de Amsterdamse haringkar, die dreigt te verdwijnen door Europees én Amsterdams beleid
Bron: Het…
16 juli 2024 lees verder
Opinie: ‘Albert Heijn ziet de klant steeds meer als verdachte, met zelfscankassa’s en geen gratis tasjes meer’
Bron: Het Parool In het Parool mijn opinie in de vorm van een column:…
24 juni 2024 lees verder