Opinie: ‘Nederlands spreken in winkels en horeca, is net zo basaal als oogcontact maken’
Bron: Het Parool
Column in het Parool: 'Praat dus Nederlands. Of doe in ieder geval je best. De klant gaat dan meer besteden. Je winkel- of horecazaak zal er wel bij varen. Ook in Amsterdam zijn de meeste klanten namelijk gewoon Nederlands.'
Dit is een verkorte weergave van hoofdstuk 13 van het nieuwe boek 'Retail is mensenwerk'.
Lees hier het hele artikel.
Deel deze pagina
In de media
De stenen winkel staat als een huis
Bron: HP/De Tijd Groot interview gehad met HP/De Tijd…
2 december 2024 lees verder
Geen toekomst meer voor Blokker: ‘Winkelketen is over zijn uiterste houdbaarheidsdatum’
Bron: Het Parool Interview…
14 november 2024 lees verder
Retailexpert Hans van Tellingen ziet nog kansen voor afgeslankt Blokker
Bron: PropertyNL Interview met PropertyNL :…
5 november 2024 lees verder
Ondernemers vrezen naderende emissievrije zone: "Ik word zwetend wakker"
Bron: NH Nieuws Geïnterviewd door NH Nieuws…
1 november 2024 lees verder