De stenen winkel staat als een huis
Bron: HP/De Tijd
Groot interview gehad met HP/De Tijd over mijn boeken ‘Retail is Mensenwerk’ en ‘Waarom Stenen Winkels Winnen’. Longread.
“De voordelen van stenen winkels zijn evident volgens Van Tellingen. Samenleving en economie bloeien dankzij kooplustige consumenten die eten, drinken en producten willen voelen, ruiken en zien. Retailers die als robots een regeltjes-zijn-regeltjes-mentaliteit vertonen, jagen die klanten weg. De toekomst is niet aan de machine, maar aan menselijkheid. Online winkelen wankelt, weemoedig winkelen komt terug.”
Lees hier het hele interviewop de website van HP/De Tijd en hier een versie zonder paywall.
Deel deze pagina
In de media
Verbod op energiedrankjes voor kinderen: bescherming of betutteling?
Bron: NPO Radio 1 Moeten energiedrankjes verboden worden?…
De winkel is de nieuwe kerk
Bron: Primeur "De winkel is de nieuwe kerk". En dat…
Moederconcern Albert Heijn maakt voor het eerst winst met online boodschappen
Bron: Het Parool Het is…