Voor een tomaat of een paprika moet je steeds vaker naar de grote supermarkt
Bron: NH Nieuws
"De groenteboer uit de dunbevolkte gebieden van Noord-Holland is verdwenen. In stedelijke gebieden doen babyboomers met een goedgevulde portemonnee hun boodschappen het liefst bij de zelfstandige ondernemer. Dus ook de groenteboer", benadruk ik in dit interview. Voor de groenteboer die het niet moet hebben van de 65- tot 75-jarige met tijd en geld voor de boodschappen, heb ik een advies: "Kom met specifieke producten die niet in de supermarkt te koop zijn. Betreed het luxe segment en presenteer je producten beter: de groentejuwelier heeft echt kans in stedelijke gebieden".
Lees hier het hele interview.
Deel deze pagina
In de media
De retail leeft: Waarom het tijd is voor een realistischer beeld
Bron: VrouwenMode Interview met het…
Twaalf openingen voor Blokker: 'Dit jaar willen ze groeien tot tachtig'
Bron: Vastgoedmarkt "Blokker opende woensdag…
Ondernemer maakt gehakt van progressief overheidsbeleid
Bron: NieuwRechts. Interview. “Mijn visie reikt verder dan ‘stenen winkels’.…