In het nieuws/interviews in/met de media (kranten/tijdschriften/online, radio, tv, internet)
De 'echte reden' waarom Intertoys uitstel van betaling aanvroeg
Bron: De Ondernemer. Lees hier het interview met Hans van Tellingen over de problemen bij Intertoys. …
Winkelstraten lopen leeg? Pertinent onwaar volgens deze retailexpert
Bron: De Ondernemer. Tussen de bedrijven door werd Hans van Tellingen ook nog geïnterviewd door de ondernemer vandaag. Nu is hij marktonderzoeker naar consumentengedrag…
Vijf redenen waarom stenen winkels winnen
Bron: RetailTrends Een knuppel in het hoenderhok. Zo is een bijdrage van Hans van Tellingen op RetailTrends misschien wel het best te typeren.…
Kijken, niet kopen: winkelomzet in de binnenstad stijgt niet meer
Bron: Het Parool Winkels in de binnenstad zien voor het eerst in jaren hun omzet niet stijgen. 'De gewone Amsterdammer komt niet meer…
Interview Hans van Tellingen over zijn boek Waarom Stenen Winkels Winnen in Food Personality.
Lees hier het interview met Hans van Tellingen over zijn boek Waarom Stenen Winkels Winnen in Food Personality. …
Interview Hans van Tellingen in Amstelveenz
Bron: Amstelveenz Lees hier het interview. …
Interview Hans van Tellingen in NVMagazine
Bron: NVMagazine In het kader van #WaaromStenenWinkelsWinnen werd Hans van Tellingen, samen met Jan Meerman, Taco de Groot en Gijs Bessem, geïnterviewd in…
Hoe doen wij boodschappen in 2030?
Bron: Metro ‘Van Tellingen heeft een gemengd gevoel bij deze koerswijziging van Ahold, vers en snel is goed, online is een doodlopende elektronische…
Recensie WaaromStenenWinkelsWinnen op Vastgoedjournaal
Bron: Vastgoedjournaal. Kijk, wat een waanzinnige, uitstekende en heerlijke recensie van #WaaromStenenWinkelsWinnen op Vastgoedjournaal. …
Retail heeft te weinig aandacht voor familie doorsnee
Interview met Marketing Tribune / Shopper Marketing Update over #WaaromStenenWinkelsWinnen. Lees het interview hier. …
Het gammele verdienmodel van Picnic.
Bron: Stadszaken.nl Het gammele verdienmodel van Picnic. Ook met @cormolenaar en @PieterZwart Lees hier meer. …
Door slechte verdienmodellen gaan webshops stenen winkels niet uitbannen
Bron: deondernemer.nl “Een online webshop is per definitie een slecht verdienmodel, gebruik de online mogelijkheden liever om je klanten naar de fysieke winkel…
Zo zet je Black Friday slim in voor je merk
Bron: Frank.news Black Friday. Hans is vóór. Lees het in het interview dat ik gaf aan @franknewsNL: hier. …
'Fysieke winkels blijven, webshops niet'.
#WaaromStenenWinkelsWinnen: 'Een bloedbad, zo omschrijft Hans van Tellingen de situatie waarin de webshopwereld zich begeeft. Ja dit geldt ook voor grote spelers…
Meer service en ondernemerschap: zo wordt je winkel een winnaar
Bron: Retailtrends Door Jorine de Soet, Ernest Schaapman, Chantal Riedeman, Fiorienne Westenberg en Hans van Tellingen. Hoe maak je van je winkel of winkelcentrum…