In het nieuws/interviews in/met de media (kranten/tijdschriften/online, radio, tv, internet)

De 'echte reden' waarom Intertoys uitstel van betaling aanvroeg

Bron: De Ondernemer. Lees hier het interview met Hans van Tellingen over de problemen bij Intertoys. …

13 februari 2019 lees verder

Winkelstraten lopen leeg? Pertinent onwaar volgens deze retailexpert

Bron: De Ondernemer. Tussen de bedrijven door werd Hans van Tellingen ook nog geïnterviewd door de ondernemer vandaag. Nu is hij marktonderzoeker naar consumentengedrag…

8 februari 2019 lees verder

Vijf redenen waarom stenen winkels winnen

Bron: RetailTrends Een knuppel in het hoenderhok. Zo is een bijdrage van Hans van Tellingen op RetailTrends misschien wel het best te typeren.…

1 februari 2019 lees verder

Kijken, niet kopen: winkelomzet in de binnenstad stijgt niet meer

Bron: Het Parool Winkels in de binnenstad zien voor het eerst in jaren hun omzet niet stijgen. 'De gewone Amsterdammer komt niet meer…

29 januari 2019 lees verder

Interview Hans van Tellingen over zijn boek Waarom Stenen Winkels Winnen in Food Personality.

Lees hier het interview met Hans van Tellingen over zijn boek Waarom Stenen Winkels Winnen in Food Personality. …

25 januari 2019 lees verder

Interview Hans van Tellingen in Amstelveenz

Bron: Amstelveenz Lees hier het interview.  …

18 januari 2019 lees verder

Interview Hans van Tellingen in NVMagazine

Bron: NVMagazine In het kader van #WaaromStenenWinkelsWinnen werd Hans van Tellingen, samen met Jan Meerman, Taco de Groot en Gijs Bessem, geïnterviewd in…

8 januari 2019 lees verder

Hoe doen wij boodschappen in 2030?

Bron: Metro ‘Van Tellingen heeft een gemengd gevoel bij deze koerswijziging van Ahold, vers en snel is goed, online is een doodlopende elektronische…

13 december 2018 lees verder

Recensie WaaromStenenWinkelsWinnen op Vastgoedjournaal

Bron: Vastgoedjournaal. Kijk, wat een waanzinnige, uitstekende en heerlijke recensie van #WaaromStenenWinkelsWinnen op Vastgoedjournaal.   …

30 november 2018 lees verder

Retail heeft te weinig aandacht voor familie doorsnee

  Interview met Marketing Tribune / Shopper Marketing Update over #WaaromStenenWinkelsWinnen. Lees het interview hier. …

29 november 2018 lees verder

Het gammele verdienmodel van Picnic.

Bron: Stadszaken.nl Het gammele verdienmodel van Picnic. Ook met @cormolenaar en @PieterZwart Lees hier meer. …

22 november 2018 lees verder

Door slechte verdienmodellen gaan webshops stenen winkels niet uitbannen

Bron: deondernemer.nl “Een online webshop is per definitie een slecht verdienmodel, gebruik de online mogelijkheden liever om je klanten naar de fysieke winkel…

22 november 2018 lees verder

Zo zet je Black Friday slim in voor je merk

Bron: Frank.news Black Friday. Hans is vóór. Lees het in het interview dat ik gaf aan @franknewsNL: hier.  …

22 november 2018 lees verder

'Fysieke winkels blijven, webshops niet'.

#WaaromStenenWinkelsWinnen: 'Een bloedbad, zo omschrijft Hans van Tellingen de situatie waarin de webshopwereld zich begeeft. Ja dit geldt ook voor grote spelers…

29 oktober 2018 lees verder

Meer service en ondernemerschap: zo wordt je winkel een winnaar

Bron: Retailtrends Door Jorine de Soet, Ernest Schaapman, Chantal Riedeman, Fiorienne Westenberg en Hans van Tellingen. Hoe maak je van je winkel of winkelcentrum…

9 september 2018 lees verder

<1 ...111213...17>