In het nieuws/interviews in/met de media (kranten/tijdschriften/online, radio, tv, internet)

Interview Hans van Tellingen in Amstelveenz

Bron: Amstelveenz Lees hier het interview.  …

18 januari 2019 lees verder

Interview Hans van Tellingen in NVMagazine

Bron: NVMagazine In het kader van #WaaromStenenWinkelsWinnen werd Hans van Tellingen, samen met Jan Meerman, Taco de Groot en Gijs Bessem, geïnterviewd in…

8 januari 2019 lees verder

Hoe doen wij boodschappen in 2030?

Bron: Metro ‘Van Tellingen heeft een gemengd gevoel bij deze koerswijziging van Ahold, vers en snel is goed, online is een doodlopende elektronische…

13 december 2018 lees verder

Recensie WaaromStenenWinkelsWinnen op Vastgoedjournaal

Bron: Vastgoedjournaal. Kijk, wat een waanzinnige, uitstekende en heerlijke recensie van #WaaromStenenWinkelsWinnen op Vastgoedjournaal.   …

30 november 2018 lees verder

Retail heeft te weinig aandacht voor familie doorsnee

  Interview met Marketing Tribune / Shopper Marketing Update over #WaaromStenenWinkelsWinnen. Lees het interview hier. …

29 november 2018 lees verder

Het gammele verdienmodel van Picnic.

Bron: Stadszaken.nl Het gammele verdienmodel van Picnic. Ook met @cormolenaar en @PieterZwart Lees hier meer. …

22 november 2018 lees verder

Door slechte verdienmodellen gaan webshops stenen winkels niet uitbannen

Bron: deondernemer.nl “Een online webshop is per definitie een slecht verdienmodel, gebruik de online mogelijkheden liever om je klanten naar de fysieke winkel…

22 november 2018 lees verder

Zo zet je Black Friday slim in voor je merk

Bron: Frank.news Black Friday. Hans is vóór. Lees het in het interview dat ik gaf aan @franknewsNL: hier.  …

22 november 2018 lees verder

'Fysieke winkels blijven, webshops niet'.

#WaaromStenenWinkelsWinnen: 'Een bloedbad, zo omschrijft Hans van Tellingen de situatie waarin de webshopwereld zich begeeft. Ja dit geldt ook voor grote spelers…

29 oktober 2018 lees verder

Meer service en ondernemerschap: zo wordt je winkel een winnaar

Bron: Retailtrends Door Jorine de Soet, Ernest Schaapman, Chantal Riedeman, Fiorienne Westenberg en Hans van Tellingen. Hoe maak je van je winkel of winkelcentrum…

9 september 2018 lees verder

Focus op kwaliteitstoerist

Bron: Het Parool Met minder coffeeshops en Nutellawinkels wordt de stad aantrekkelijker voor bewoners en de betere toerist, stellen Jaap Broer (Desicio) en…

2 september 2018 lees verder

Onbegrip bij retailexperts over conceptfetish Markthal-ondernemers

Bron: Stadszaken.nl Wederom kwam de Rotterdamse Markthal negatief in het nieuws. Het rapport ‘Markthal 2.0 – Gers Vers’ van de ondernemersvereniging wijst op…

28 juni 2018 lees verder

Picnic stelt winst maken uit om te kunnen groeien

Bron: Trouw.nl Het verlieslijdende Picnic denkt geld te kunnen verdienen met het thuisbrengen van boodschappen zonder extra kosten. Fantastische innovatie of valse belofte?'…

29 maart 2018 lees verder

Waarom de winkelleegstand geen nationaal probleem is

Bron: ROMagazine Waarom de winkelleegstand geen nationaal probleem is, daarbij sterk afneemt en waarom dus de Retailagenda pseudo-oplossingen biedt voor een niet-bestaand probleem.  Lees…

20 maart 2018 lees verder

Helpt gratis parkeren de winkelier?

Bron: Trouw  Winkelgebieden waar je gratis of goedkoop kunt parkeren, doen goede zaken. Of ligt dat genuanceerder? Lees hier het interview met o.a. Hans van…

13 maart 2018 lees verder

<1 ...121314...18>