In het nieuws/interviews in/met de media (kranten/tijdschriften/online, radio, tv, internet)
Interview Hans van Tellingen in Amstelveenz
Bron: Amstelveenz Lees hier het interview. …
Interview Hans van Tellingen in NVMagazine
Bron: NVMagazine In het kader van #WaaromStenenWinkelsWinnen werd Hans van Tellingen, samen met Jan Meerman, Taco de Groot en Gijs Bessem, geïnterviewd in…
Hoe doen wij boodschappen in 2030?
Bron: Metro ‘Van Tellingen heeft een gemengd gevoel bij deze koerswijziging van Ahold, vers en snel is goed, online is een doodlopende elektronische…
Recensie WaaromStenenWinkelsWinnen op Vastgoedjournaal
Bron: Vastgoedjournaal. Kijk, wat een waanzinnige, uitstekende en heerlijke recensie van #WaaromStenenWinkelsWinnen op Vastgoedjournaal. …
Retail heeft te weinig aandacht voor familie doorsnee
Interview met Marketing Tribune / Shopper Marketing Update over #WaaromStenenWinkelsWinnen. Lees het interview hier. …
Het gammele verdienmodel van Picnic.
Bron: Stadszaken.nl Het gammele verdienmodel van Picnic. Ook met @cormolenaar en @PieterZwart Lees hier meer. …
Door slechte verdienmodellen gaan webshops stenen winkels niet uitbannen
Bron: deondernemer.nl “Een online webshop is per definitie een slecht verdienmodel, gebruik de online mogelijkheden liever om je klanten naar de fysieke winkel…
Zo zet je Black Friday slim in voor je merk
Bron: Frank.news Black Friday. Hans is vóór. Lees het in het interview dat ik gaf aan @franknewsNL: hier. …
'Fysieke winkels blijven, webshops niet'.
#WaaromStenenWinkelsWinnen: 'Een bloedbad, zo omschrijft Hans van Tellingen de situatie waarin de webshopwereld zich begeeft. Ja dit geldt ook voor grote spelers…
Meer service en ondernemerschap: zo wordt je winkel een winnaar
Bron: Retailtrends Door Jorine de Soet, Ernest Schaapman, Chantal Riedeman, Fiorienne Westenberg en Hans van Tellingen. Hoe maak je van je winkel of winkelcentrum…
Focus op kwaliteitstoerist
Bron: Het Parool Met minder coffeeshops en Nutellawinkels wordt de stad aantrekkelijker voor bewoners en de betere toerist, stellen Jaap Broer (Desicio) en…
Onbegrip bij retailexperts over conceptfetish Markthal-ondernemers
Bron: Stadszaken.nl Wederom kwam de Rotterdamse Markthal negatief in het nieuws. Het rapport ‘Markthal 2.0 – Gers Vers’ van de ondernemersvereniging wijst op…
Picnic stelt winst maken uit om te kunnen groeien
Bron: Trouw.nl Het verlieslijdende Picnic denkt geld te kunnen verdienen met het thuisbrengen van boodschappen zonder extra kosten. Fantastische innovatie of valse belofte?'…
Waarom de winkelleegstand geen nationaal probleem is
Bron: ROMagazine Waarom de winkelleegstand geen nationaal probleem is, daarbij sterk afneemt en waarom dus de Retailagenda pseudo-oplossingen biedt voor een niet-bestaand probleem. Lees…
Helpt gratis parkeren de winkelier?
Bron: Trouw Winkelgebieden waar je gratis of goedkoop kunt parkeren, doen goede zaken. Of ligt dat genuanceerder? Lees hier het interview met o.a. Hans van…